Wideo Tutoriale

Parent Previous Next



Wideo Tutoriale  

RENDERLights - pierwsze spotkanie


RENDERLights z nowymi funkcjami stał się dużo lepszy w nowej wersji. Modyfikacja obiektu, rotacja i możliwości skalowania są teraz częścią głównych cech. Ten film poprowadzi Cię poprzez niektóre z głównych opcji, które należy znać, by pracować w RENDERLights. To tylko 5 minut, ale jest warte poświęcenia Twojego czasu.

Model do animacji zaczerpnięty z Google 3DWarehouse, po kilku małych poprawkach tekstur przeprowadzonych w celu zwiększenia atrakcyjności.

Importuj plik


Import ponad 50-ciu różnych formatów. Importowane pliki zostaną wbudowane w scenę. Ze względu na radiosity w czasie rzeczywistym i funkcje GI, manipulowanie obiektami w scenie nie jest jeszcze obsługiwane. Ciężko pracujemy nad tym, by zrehabilitować brak tej funkcji. Należy pamiętać, że w czasie rzeczywistym radiosity, chociaż nie jest to nowa koncepcja, bardzo rzadko jest używane do wirtualnej rzeczywistości w czasie rzeczywistym, w celach komercyjnych. Mamy nadzieję, że niedługo rozwiążemy ten problem obiektów dynamicznych i będzie można używać manipulacji obiektu podczas korzystania z GI czasu rzeczywistego.

Importowanie 3D Warehouse


Połączenie RENDERLights z 3DWarehouse, pozwoli na import modeli 3D z największej bazy modeli na świecie. Pobrane modele będą zapisywane domyślnie w: \Dokumenty\RENDERLights\3dwarehouse. Modele 3DWarehouse dostarczane są głównie w formacie KMZ, powszechnie używanym przez Google Earth. Pliki Collada i SKP są również obsługiwane, co czyni tę funkcję naprawdę potężnym sposobem na przeglądanie, animację i wizualizację Twoich współdzielonych modeli.

Praca ze Światłami i Płaszczyznami cięcia


Dodawanie źródła światła to bardzo prosty proces. Można użyć menu, aby dodać różne źródła oświetlenia do sceny, lub skorzystać ze skrótów klawiaturowych aby wykonywać pracę szybciej i łatwiej. Wybierz między światłem słonecznym, światłami punktowymi i dookólnymi Omni by rozświetlić swoją scenę.

Praca z plikami Xref


Xrefing plików to jedna z popularniejszych procedur organizowania pracy. Przy użyciu tej funkcji, Twoja praca może przyspieszyć, poprzez aktualizację tylko tych plików, które mają ulec modyfikacji. Modyfikacje plików odnośników nie są zapisywane podczas trybu Xref. Powiąż model ze sceną, jeśli chcesz zachować zmiany, na przykład jeśli masz zmodyfikowanie materiały.

Połączenie ze Sketchup Click`n`Go


Ten krótki film pokaże, jak zbudować i oteksturować szybko i prosto model w programie SketchUp.


Naciśnij click`n`go i jesteś gotowy, aby nawigować swój model w RENDERlights z pełnym radiosity, cieniami i wieloma innymi funkcjami aby Twój model nabrał życia.