SZYBKOŚĆ

PROSTOTA

WYGLĄD

PIENIĄDZE

ZACHWYĆ SWOJEGO KLIENTA

WSPARCIE TECHNICZNE RENDERLIGHTS

 

 

 

W celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów oraz jak najszybszego załatwienia Państwa zgłoszenia należy kontaktować się z nami z adresu e-mail na jaki zarejestrowano program.

 

Wraz z programem RENDERLights udostępniane jest wsparcie techniczne, które obejmuje:

 

• dostęp do wersji instalacyjnych oraz aktualizacji programu

• pomoc techniczną w rozwiązywaniu wszelkich problemów z programem oferowaną drogą mailową

 

Zdalna pomoc techniczna świadczona jest tylko i wyłącznie dla użytkowników RENDERLights z aktywnym wsparciem technicznym, korzystającym z aktualnego systemu Windows w polskiej lub angielskiej wersji językowej.

 

Po wygaśnięciu wsparcia nie przysługuje już możliwość korzystania z pomocy technicznej oraz nie ma dostępu do bezpłatnej aktualizacji RENDERLights. Niemniej jednak nadal mogą Państwo korzystać z programu oraz dokumentacji, materiałów szkoleniowych i lekcji multimedialnych dostępnych na oryginalnej stronie projektu. W każdej chwili można także wykupić wsparcie techniczne na kolejny rok. Informacje dostępne po wcześniejszym kontakcie e-mailowym.

 

Zanim zwrócisz się do producenta o pomoc zapoznaj się z podręcznikiem użytkowania dostępnym TUTAJ.

 

Jeżeli w trakcie pracy z programem napotkali Państwo na jakiś problem, który nie został opisany w dokumentacji do programu to prosimy dokładnie go opisać krok po kroku, byśmy mogli Państwu od razu udzielić odpowiedzi bez konieczności zadawania dodatkowych pytań.

 

 

 

 

 

Kontakt ze wsparciem technicznym w języku angielskim odbywa się poprzez stronę:

http://www.renderlights.com/renderlights-support/

 

Kontakt ze wsparciem technicznym w języku polskim jest dostępny pod adresem:

renderlights.pl@gmail.com

 

lub za pośrednictwem poniższego formularza:

Wysyłanie…...

Serwer napotkał problem

Wiadomość wysłana