Import
Funkcja importu umożliwia import pojedynczych obiektów lub pełnych scen, tworzonych przy użyciu oprogramowania 3D dostępnego na rynku, włączając: 3DS, DAE, SKP, KMZ, OBJ, DXF, IFC, FBX i wiele innych.
Możesz importować ponad 50 różnych formatów plików 3D, sprawdź listę poniżej, aby znaleźć wybrany format.
RENDERLights obsługuje również Google 3DWarehouse, gdzie można pobrać tysiące darmowych modeli 3D - szybko i łatwo.
Uwaga: modele 3D Warehouse zresetuje scenę.
Popularne formaty wymiany danych
Collada ( .dae )
Blender 3D ( .blend )
3ds Max 3DS ( .3ds )
3ds Max ASE ( .ase )
Wavefront Object ( .obj )
Industry Foundation Classes (IFC/Step) ( .ifc )
XGL ( .xgl,.zgl )
Stanford Polygon Library ( .ply )
*AutoCAD DXF ( .dxf )
LightWave ( .lwo )
LightWave Scene ( .lws )
Modo ( .lxo )
Stereolithography ( .stl )
DirectX X ( .x )
AC3D ( .ac )
Milkshape 3D ( .ms3d )
* TrueSpace ( .cob,.scn )
Formaty przechwytywania ruchu (motion capture)
Biovision BVH ( .bvh )
* CharacterStudio Motion ( .csm )
Formaty Silnika Grafiki
Ogre XML ( .xml )
Irrlicht Mesh ( .irrmesh )
* Irrlicht Scene ( .irr )
Formaty plików z gier
Quake I ( .mdl )
Quake II ( .md2 )
Quake III Mesh ( .md3 )
Quake III Map/BSP ( .pk3 )
* Return to Castle Wolfenstein ( .mdc )
Doom 3 ( .md5* )
*Valve Model ( .smd,.vta )
*Starcraft II M3 ( .m3 )
*Unreal ( .3d )
Inne formaty plików
BlitzBasic 3D ( .b3d )
Quick3D ( .q3d,.q3s )
Neutral File Format ( .nff )
Sense8 WorldToolKit ( .nff )
Object File Format ( .off )
PovRAY Raw ( .raw )
Terragen Terrain ( .ter )
3D GameStudio (3DGS) ( .mdl )
3D GameStudio (3DGS) Terrain ( .hmp )
Izware Nendo ( .ndo )
*Gwiazdka oznacza ograniczone wsparcie