Przezroczystość
Przezroczystość: ustawia przezroczystość materiałów
kolor: wyświetla zestaw kolorów lub średni kolor ustawionej tekstury.
wartość: natężenie ogólnie
UV: informacje na temat kanału UV materiału, które kojarzy mapę ze współrzędnymi mapowania obiektu.
Różne kanały UV mogą mieć różne wartości U i V kafelkowania (tilingu), różne przesunięcia U i V i tak dalej. Mapowanie UV powinno być
wykonane przed importem do RENDERLights. Można też po przekształceniu do obiektu dynamicznego użyć narzędzia mapowania UV do generowania współrzędnych mapujących.
tekstura lub wideo: miejsce tekstury lub pliku wideo. RENDERLights jest w stanie korzystać z wideo na żywo (z kamery podłączonej do komputera) jak z tekstury;
wpisz c@pture by użyć.
1-bitowy: włącza tekstury do trybu alfa 1-bitowego (2 kolory). Jeśli kolor definiuje przejrzystość zamiast faktury, to alfa skacze do 100% jeśli 1-bitowy jest włączony.
w alfa: czyta przezroczystość w alfie (alpha), prosto z tekstury jeśli zaaplikowane (np .png .tga .tif ...)
index załamania: współczynnik załamania w momencie padania światła na obiekt z boku.
Przykład przezroczystości. Od lewej; ciemna kula z 0% przezroczystości, pośrodku; 20% przezroczystości i od lewej ustawiona na 90% przezroczystości.
Globalne ustawienia przezroczystości można znaleźć w:
panel Scena / Render materiałów