Google 3DWarehouse

Edycja sceny ››
Parent Previous Next



Google 3D Warehouse  


Wybierz 3DWarehouse z menu Plik, aby otworzyć bazę danych galerii 3D Google.

Tutaj znajdziesz wiele modeli 3D, które możesz zaimportować do sceny.

Wystarczy wybrać model, kliknąć przycisk 'Pobierz model' i gotowe!

Model został pobrany do sceny.


RENDERLights poprosi o określenie, czy model jest do połączenia z istniejącą sceną czy do otworzenia w nowej. Jeśli wprowadzimy model do istniejącej sceny to zostanie on automatycznie

umieszczony jako obiekt dynamiczny lub zestaw obiektów. Jeśli chcesz zgrupować przedmioty do łatwiejszego operowania, użyj funkcji łączenia obiektów aby zamienić je na jeden obiekt.


-> Obiekty 3DWarehouse są importowane jako pojedynczy obiekt dynamiczny, dziedziczą nazwę pliku, który jest pobierany z 3D Warehouse.

-> Modele pobrane z 3DWarehouse zapisywane są wewnątrz folderu projektu.

-> W celu uzyskania najlepszych wyników można użyć plików KMZ z 3DWarehouse. Jakość jest znacznie lepsza od Sketchup, który ma tendencję do obracania twarzyczek w złym kierunku, a KMZ działa dobrze w większości przypadków.



Kliknij obiekt i otwórz menu rozwijane, aby zobaczyć opcje pobierania plików.