Zawartość
Szukaj
Wstęp
Witamy
O nas
Wymagania systemowe
Funkcje
Co nowego
Wsparcie Dome i Cave
Oculus Rift DK2
Pathtracing czasu rzeczywistego
Instalacja
Serwer licencji
Tryb off-line
Rozpoczęcie Pracy
Nawigacja
GUI / Interfejs Użytkownika
Panele
Pasek menu
Menu kontekstowe
Edycja sceny
Import
Google 3DWarehouse
XREF
Łącz
Zapisz
Model
Zrzuty ekranu
Komentarze
Mierzenie
Materiały
Rozproszenie
Refleksje specular
Emisyjność
Przezroczystość
Lustrzane odbicia
Mapowanie Nierówności
Parallax displacement
Mapowanie Współrzędnych UV
Biblioteka materiałów
Symulacja wody
Światło
Słońce
Światło kierunkowe
Światło omni
Latarka
Światła projekcyjne
Poświata
Flary obiektywu
Globalna Illuminacja
Oświetlenie pośrednie
Oświetlenie bezpośrednie
Stały ambient
Wtapianie do tekstur
Lightmap
Mapy ambient
LDMy
Manipulacja obiektem
Obiekty dynamiczne
Wykrywanie kolizji
Animacja
Publikowanie 'Pakuj-i-dziel'
Możliwości Stereoskopii 3D
Pomoc
Znane błędy i rozwiązywanie problemów
Poradniki i wdrożenia
Poradniki
Wideo Tutoriale
Tips & tricks
Szukaj: